lördag 25 april 2009

photoshop







jag har lekt lite mer med PS.
Jag e ju inte bra asså, men de e ju sååå kul:D
Idag fyller- The one and only- Fanny 14 år!
Vet inte om hon har vaknat än, men jag har tänkt skicka ett sms till henne!:D
Man fyller ju bara 14 en gång i livet;)
Igår var de ju marknad, jag var där med Rebecca och Madde:D
Vi- jag iallafall- hade jätte skoj:)
Vi gick mest runt där och så, jag köpte solglajjor och godis!:D
Idag blir de en slaaaaaaaappar dag!!!
Imorgon bär de av till svenljunga igen, för då ska jag till pappa och farmor, kanske till ullared med.
Mamma sa kanske igår. Men vi vet ju alla vad "kanske" betyder: NEJ! Absolut NEEJ!
hahaha Kram My




2 kommentarer:

emelies blogg sa...

naej va gullig du är! <33

kramiz Lina!! sa...

oj vad många inlägg du hunnit med!! Kul att läsa... Så många häftiga LO:er du gjort på Photoshop, gôrcoola... :)