fredag 24 april 2009

PS

aj då, denna blev lite suddig eller? HAHA, måste varit en bland dom första jag gjorde:S
Denna skulle varit till bloggen, men den blev inte bra. plus att den var för stor.


Här har jag bara provat på lite.

jag var bara tvungen att göra denna med xD

Denna är jag miinst nöjd med, men jag skulle bara som sagt prova på lite.




jaa har man inget liv så blir de såhär. Man sitter och leker på photoshop ^^
Jag har gjort lite bilder, bara för att öva lite, jag är ju inte bra!
Men de e ju sååå kul:D
Vissa skulle vara till bloggen här, men dom passade inte in. Så de blev den som jag har där uppe nu:P
Snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi till svenljunga. Så jag kanske skriver lite mer här ikväll, om mamma tillåter. Igår hotade hon med dataförbud...hm... den har man ju inte hört innan:D HAHHA.
Ajja, ha en skön helg nu hörrni, de ska bli soligt och varmt!:D





2 kommentarer:

Lena50 sa...

Hehe, ja dataförbudet var ju inte för att jag skulle ha datorn....menar du att jag inte skulle genomföra det...vänta du....haha...hahah

Lotta sa...

Så snygga fotoshopbilder du gjort....hade jag haft tid hade jag suttit med sån åxå....men tiden räcker inte till tyvärr...

Lyder du inte mamma???? Passa dig:)