onsdag 22 april 2009

Leedig:)

Tjosan!:D

Huuuuur e lääääääget ?
Själver har man ju ont i ryggen än, men de är bättre än igår, skönt nog!
Jag var hos läkaren idag, han sa att jag ska ta de lugnt så ska de nog gå över, och jag får nog inte hoppa studsmatta på ett tag... höhöhöhöhö! (a) - synd eller hur?
Så de blir inga 3,3 kilometer för mig på idrotten imorgon..hm synd. Hahah nej kanske inte, om jag skulle springa de skulle jag bara trilla mer och bryta benet eller ngt. JAG LOVAR, med de balans sinnet jag har... ush....

Vetni?
Jag är ju ledig på fredag, så jag o rebecca, madde ska in och reta alla som inte har ledigt på marknaden, hehe!
vi har ju samlat in pengar för dagsverket, och en ledig fredag är ju aldrig fel, eller hur?
Så nu är de bara imorgon kvar, sen ...en lång heeeeeeelg! och den ska jag spendera på att...
hmm.. plugga...lite iallafall, jag har både spanska och biologo prov nästa vecka.
Sen hörde jag min lärare nämna något om matte prov snart igen... öh... hoppas inte snart, jag ville inte höra de. Man hör ju bara de man vill höra eller hur?!:D Jag vill INTE höra om något matte prov... BLÄ! hahahahaha
Nu tjatar mamma..."kan jag få datorn lite" - "nu har de gått "några minuter" nu är de min tur"!

Så jag skriver mer en annan dag! hejdå!:D

2 kommentarer:

Lena50 sa...

Ja plugga duktigt nu....och ha en skön dag på fredag, det är du värd...gullegumman :)

Lotta sa...

Åh jag skulle åxå vilja gå på marknaden....men jag får väl jobba och slita....Ha en bra ledig dag!