onsdag 15 april 2009

Simning:/

japp, imorgon ska vi simma i skolan, livrädda tror jag...
jag har aldrig gjort de innan, vi övade aldrig på de i holsljunga-.- ushsushsush! ajja wish me luck (again) joo, vi hade matte prov idag. Gick...sådär...vi får se. hehe:)
Vad händer ikväll då?
någonting roligt eller bara en TV-slappar-dator-scrappar-läsa-kväll?
Här blir de en sådan kväll tror jag, kanske en liten runda med Harry, de e ju så underbart väder, så jag vill UT! Ja de blir de nog... eller... ja!:D hahaha.
Är de någon som har badat än? Ush, de blir inget sånt för mig på ett bra tag!
Nä ut...jag ska ut nu... hejdå:D

1 kommentar:

Lotta sa...

SvammelMaja:)

Alltså.....vilken JÄKLA tur att vi inte hade nåt krav på oss att göra den där livräddargrejen i vattnet.....Det hade ju garanterat slutat med att NÅN hade fått livrädda på riktigt:) Men lycka till imorn!
BADAT?? UTE???? Jo, du är rolig du....hahahaha....
Och ja gissa vad det är för kväll här.......

Ha det så bra min lilla lillasyster:)