torsdag 7 augusti 2008

Wiiihooo, bilder på mina inköp! <3<3<3<3




Tröja från JC. 75 kr










(Pssssst... jag köpte tre bikinsar med,:D )
Jaha, dagen idag var väldigt...fyndig:D
Väldigt mkt blev det. Jag är skyldig mamma 300 kr men mamma betalade....njaa det ska vi inte nämna men det var åt 2000 kr hållet, mer säger vi inte :D Haha
Som ni ser var det rätt mkt grejor:
*Två par Lee jeans Från JC
*En ny skolväska ( min gamla ska vara en idrottsväska)- WEDINS
*Dependnaglack- blått- KICKS
*Matchande blå armband- KAPPAHL
*En tunn T-hirt med prickar. JC !
*Nya Boots-SKOPUNKTEN
*Grönt Linne- GINA TRICOT
*SkinnJacka- GINATRICOT
*Rutig skjorta/Tunika- GINATRICOT
En Jeans väst-KAPPAHL
+ TRE BIKINI- GINATRICOT
Ja nu kommer den största frågan, HITTADE JAG SHORTSEN?! Svaret är ....
Ja, det gjorde jag, men fanns bara i en förstor storlek, så dom hängde bara på mig, kanske inte så snygg med den nya frissan som jag ska ha eller hur Lotta?! ;D Háha, synd för dom ville jag verkligen ha...
MEN.....om jag hade köpt några shorts hade jag nog inte fått den urläcka, toksnygga coola häftiga skinn jackan!
Allt annat som jag ville ha fanns:D ofc. De jag vill ha, det SKA jag ha! haha tycker jag iallafall:D
Men, nu börjar det bli mörkt ute, eller hur , ser ni det? För fyra dagar sen var det ljust ute vid den här tiden, men nu går det fort på tiden, snart är det jul..nja kanske inte, jag ska gå en termin i skolan först!
Hejdå/ Puss My

1 kommentar:

emelies blogg sa...

Gud vad jag gillar den röda skjortan :P