lördag 9 augusti 2008

Morgon:D

Heej:D Nu är emelie här. Hon sitter o kollar på " Askungen 2" Haha, rättt så gullig...
Nå vad hände igårkväll hos er?
Hos mig så gick Madde vid kl halv sex eller ngt, och en timma senare kom Emelie. vi kollade på ne film som gick på Disneychannel. Hon stannade väl till, kl halv elva, vi hade jätte kul. Bara låg o prtade, och Emelie hjälpte mig välja kläder till skolstarten. Och så ville hon hjälpa mig med smycken med men det får vänta, vi har bestämt att vi ska sova över två dagar innan skolstarten så då får honhjälpa mig då:D

Men snart ska vi ut o ....Jogga... ja jag vet, jag gillade att springa innan, det vet ni som följt min blogg, att jag hade en springar period där... men nu känner jag bara.. bläää. Men det e bara bra att Emelie hjälper mig komma igång ingen. Har ju aknske gått upp ngt kilo i sommar, Men det är det värt , när det e sommarlov så är det:)


Heejdå /Puss My

1 kommentar:

emelies blogg sa...

men hallå?! det med armbanden var ju bestämt, NITAMBAND = hell yeah! ;D