lördag 9 augusti 2008

Jogging??

Hemma från Jogging turen.. eller räknas det som jogging när båda blev helt slutkörda och fick håll, men skulle gå i rask takt men gick som sniglar som en jogging tur?!
Nahe, inte det.. nä då var jag bara på en halvjogigngtur eftersom vi sprang typ nästan hälften av rundan:)
Men vi( med vi menar jag, jag) måste komma igång med träningen, vill inte sluta som amrikanerna( om 40 har det räknas ut att alla dom kommer vara feta)
Hoppas inte svergie kommer det:/

Nu vänar jag bara på mamma sen ska jag hoppa in i duschen och efter det äta. Sen får jg ringa Emelie. Vi ska ju på "mamma mia" ikväll, sägs vara bra:) Mamma kanske ska gå på den imorgon.

på tal om mamma, vad hände med att du ska väcka mig.. hm..? Haha men en dag borde jag få sova ut right? Imorgonbitti kommer jag o Emelie säckert vakna tidigt och nästa vecka ska jag vakna kl 8...

DUSCHEN HERE I COME!

1 kommentar:

emelies blogg sa...

mohahahah MOHAHAH! humm, skoja bara, ville bara ha lite kul ;P Men när jag har kommit bättre i form ska vi fan ut och jogga tillsammans minst 2-3 ggr/vecka ;D