tisdag 5 augusti 2008

Tisdagkväll:D

Shoo:D
Känner mig riktigt glad, (don´t ask me why?) men iallafall så är jag pigg och glad...hehe
Vad har hänt idag hos er? Här hemma har Lakris bott i några timmar och Madde har också varit här. Vi hade kul, även om vi inte gjort så mkt..:S
Torsdagen närmar sig...sakta men säkert. gissa vad som händer?
Jasså....det visste ni redan?! Shoppingrunda i Borås:D
+ att (dom flesta av er vet nog inte detta) emelie kommer hem från sin mormor och morfar:D
Längtar!!
Men om ni ser på bilden nedanför ser ni... jo ---> Kelly Clarkson:D Och ser ni den otroligt snygga frillan? Jaa en sådan vill jag ha! Ska be Kikki klippa mig sån när jag ska dit :) Tänk det håret på mig, fast brunt då? Right, kanske skulle funka! Hehe (JA JAG VET WARNING FÖR SKRYYT!)
Haha...men jag har ju inte riktigt så långt hår,men så långt ifrån är det inte, plus att jag ska nog ändå spara till lite längre :/

Skillnad på frisyr ha?
Okejj kanske inte den bästa bilden på mig, men här ser ni lite hur min frisyr är, och ni alla (tror jag) vet hur jag ser ut! Eller hur?!
haha
Ska försöka hinna färga håret innan skolstarten med. Vi ska till Ullared nästa vecka så då ska jag köpa en billig ( allt e ju billigt där :D) hårfärg, men vad som händer nu, är att jag säger hejdå till er och hälsar er en god kväll!

Så nu gör jag det, Hejdå och Goooodkvääällll:D

1 kommentar:

Lotta sa...

Du skulle nog passa skitbra i den frillan=) Tänk den frillan och brallorna på gina.....vilken brud va!!! Hehe...