söndag 3 augusti 2008

Söndagen:p

(haha nå? vad tycker ni om min outfit?:p)
Tjena mors!
Tråkigt väder? I know.. menmen, kanske bättre än 35 grader?Njaa, mer eller mindre.
Hur har ni haft det idag? jag har varit hemma hos Madde den större delen av dagen.
Vi har mest gjort, ja, ingenting. Spelat playstation, jag visste inte att jah var så dålig på att köra?..Undrar hur de går med körkortet, vill inte ens tänka tanken :/
Men nu e jag hemma!
Nu går tiden fort ( hoppas jag)
17 dagar innan moga,
15 dagar innan klippning och
4 dagar innan Borås :)
längtar, men gissa vad som pajjade igår när jag provade kläder o så? Jo min Rygga... klart att den pajjade nu..men det avr ett snöre som hade lossnat så jag chansade och knöt till den riktigt hårt.. hoppas den inte lossnar i skolan och allt bara åker ut...help....:s
Har inge mer o skriva nu!
Hejsvejs!

1 kommentar:

Lotta sa...

Och jag som hoppas dagarna går långsamt, för då börjar jag ju jobba....blääää....