måndag 4 augusti 2008

kladdkaka= fett?

(This is my dog harry, as a devil) haha

Hola!

Gissa vad jag har gjort? Jo bakat kladdkaka, igeeeeeen...

hehe. Ja jag vet, om jag fortsätter med att baka så många kladdkakor kommer hela jag bli en själv:p Hihihi!

Men de e ju faktiskt sommar lov- i 16 snart 15 dagar till...

Ska njuta av dom sista dagarna nu, har rätt så mycket planerat.

Frissan

Borås

Vara med kompsiar (ofc)

gå ut med Lakris dom sista gångerna jag ska det

och så klart, göra i ording en lista med kläder som jag ska de första dagarna.(okej så mkt var det visst inte )

Fråga mamma hur det var dagen innan 6:an, hur jag bytte om i mitt rum och kom ut med nya kläder o ombyten och posade framför mamma!:)

Snacka om kul, och det konstiga är att när man tänker på de, känns det som om det bara var förra veckan man gjorde det:S Lite synd... och redan nu, (eller redan dagen efter skolavslutingen) började jag sakna min klass... tänk vi som har haft så kul det sista året, right? synd att alla vi kommer splittras, men nu ska jag tänka på de bra. Jag har längtat efter sjuan redan i typ... 4:e klass. tre år sen:S hehe, redan i femman har jag planerat vad jag ska göra o så, hehe:)

Plus jag kommer ju få nya vänner:) Hoppas jag... AA tänk om ingen kommer tycka om mig ... wierd...men jag har ju Emelie o Madde, som tur är!

På tal om moga (!) så har jag kollat in ginatricots hemsida och hittade mina dröm jeans(shorts) eller sorts o shorts... dom går nog till knäna på mig. Man kan ju ha tights under.:) Eller hur mamma, hon gillar sånnt...

Ajja, iallafall, dom är vikta vad knäna då, ljusa och lite blekta. Och på...va va de, höger tror jag, ja,på höger sida var det ett hål, haha och det var det visserligen på vänster med, men det e ju visst mordent nu...:D

Dom kostade 349 kr och jag SKA ha dom! och dom SKA jag ha första eller andra dagen i moga!
Mamma o jag ska betala hälften var tror jag om mamma inte ahr ångrat sig, då betalar jag hela själv- MAMMA DE DÄR SISTA SÅG INTE DU!!!!!!!!! Hehe..

Nu ska jag gå och fortsätta drömma... Hejdå!

1 kommentar:

Lotta sa...

Jisses vilka planer......såna planer hade aldrig jag innan jag började på moga....hmmm....har tiderna förändrats tror du:) Mmmm, kladdkaka......vill åxå haaa. MEN, nu bantar jag förstår du så här ska ingen "äcklig" kladdkaka åka ner i min magen.....nä!!