lördag 7 mars 2009

Hos pappa


hahahahah!!! ni får skratta hur mkt ni vill:P

tja, nu har jag kommit hem från pappa.


Jag har varit där igår tills idag. Gjorde inte så mkt, var inte där så länge.

Jag kom hem samtidigt som Anders och Lina kom hem hit, så de visade var bilderna var. Så nu har jag bilderna äntligen:D Ser ni vilken finfin bild de är där uppe?

Den bjuder jag på!

På tisdag bär de av till ljuuuuva Borås och shopping:D Har inte varit där på sååå länge så de kommer bli skit kul, framför allt att jag ska dit med kompisen rebecca med:D


Vi får gå upp hur jäkla tidigt som helst, bara för att vi ska hinna med en bra buss, men vi mellanlandar i hennes hemort ( :P) och käkar frukost tror jag och sedan bär de vidare till BOOORÅÅS:)
Nu ska jag o mamma snart äta, vi har ätit en förrätt här, avakado, rostat bröd och räksallad hur gott som helst. Sen blir de kyckling med bakpotatis:D
Vad ska ni göra en lördags kväll? Jag känner att jag vill ut, och ja... vara med kompisar och ha kul, men de är inga hemma typ, emelie är i falkenberg.
Nå, jag får vänta tills de blir ljusare då kan man äntligen vara ute med kompisar igen till kvällen!:D
Ha de bra Kram My

1 kommentar:

Lotta sa...

Men hur ser du ut???? Ser ut som på mässan i bakgrunden......

Hoppas ni får kul i borås....