onsdag 4 mars 2009

Mother - in- lawn

HAHA, ser ni bilden? Det är en svärmor ( en pinsam en) som håller på! HAHA!!
Mother in lawn Lotta. Svärmor = mother in lawn!:D Mamma i Lån. hahahah!
Ajja nu vet vi de, vad har ni gjort idag? Jag har varit i skolan, som vanligt-.-Har kemiprov på fredag, så de blir lite plugg ikväll med.
Jag måste nog inte börja med detta riktigt än, men de e lika bra att börja i tid, vi ska göra en 5-minuters fördjupning på SO:n.
Och min ska bli BRAAA!
Nejnejnej, bättre än bra, den ska bli BÄÄÄÄÄST!
Denna ska bli super, jag har om Egyptiska gudar och gudinnor, tyckte de var intressant så:D
Och vet ni? På tisdag är de studiedag! Underbart!!
Jag o Rebecca har planer för måndag och tisdag sova över ( hos vem vet jag inte riktigt)
kanske ska till borås med om de funkar för båda:D Kommer bli skit skojj!!!
Nej nu kom jag på, engelska glosor med, men dom är nog redan klara rätt lätta som tur e:D
ajja, ni får ha en sköön kväll, och glöm inte grey´s anatomy ni som följer de!:D Kram myyh




Inga kommentarer: