tisdag 3 mars 2009

hej

Hoola amigos!
How are you? Ha vitsigt där va?:D
Vad gör ni för ngt? Förutom att vara framför datorn?:D
Själver ska jag snart hoppa in i duschen, och studa kemi. Måste klara provet!! Måstemåstemåste!
Föresten, vet ni vad den klumpiga flodhästen med brunt hår ( syftar på mig själv) har gjort nu?
Tappat bort min skåpsnyckel!
ÅHH! Gud, vad har jag gjort mot dig? Jag svär aldrig( haha!!) jag slåss aldrig (HAAHA) och jag super inte ( sanning:D) så vad har jag gjort för att förtjäna denna otroligt irriterande händelse?
Okej, en nyckel tänker ni, och?
Men de är så här att om man tappat bort en nyckel, måste man ha en ny, och för att få en ny måste man pröjsa 100 spänn, och dom hundra kronorna hade jag kämpat med att spara! - tro mig, jag är ingen människa som sparar!
Men jag vill ju inte heller köpa en ny nyckel och så någon dag senare dyker den gamla upp!! Så jag får la dra med mig vaktmästaren till mitt skåp, dra ut alla böcker därifrån, trycka ner dom i min väska, och be att någon snäll kompis vill dela skåp med mig ett tag, tills måndag eller ngt s jag hinner leta lite till!
Om man slutar leta brukar den komma fram så.

Nä nu blev de bara klagomål, dags för en rolig grej:
Omdömmerna kommer snart, spännande och se vad lärarna tycker om en, och så.
Eller?haha. JA det är de! Pungtslut!!
nu ska jag duscha! Ha de gött / Kram my

2 kommentarer:

Lena50 sa...

Det blir väl jag som får pröjsa det, men leta lite till!!!!!!!!!

Lotta sa...

Hallo girl! I´m fine, and do you know what I´m doing?? I´m "scrapping"....you know....pretty pappers, photograph, flowers and things like that...I´m having fun!!!! I´m doing a birthdaycard to my svärmother on her birthday....HAHAHAHAHAHA. Bra jag är på engelska va??? Har inte skrivit på engelska sen skolan. Och ja, det är ju ett tag sen.....

KLANT-MY!!!! Tappa nycklen!! Hoppas du hittar den.
Lycka till på provet!

Bye bye:)