torsdag 5 mars 2009

shoo

Så jäkla gammal bild!!!

hejsan alla goa läsare!
Imorgon är de äntligen fredag, vad ska ni hitta på i helgen?
Jag ska ta de lite lungt.
Söndag blir en heldag som jag ska slappa på. Mamma och syrrorna ska till scrappmässan.
Riktigt sköönt med en heldag.
Idag i skolan hände de inte mkt, idrotten var skit kul, vi spelade "basketfia" och sen hade vi fritt, så jag och några andra tjejer körde "streetbasket" fan vad vi var bra! haha!!
Sen.. ja vad har hänt mer idag?
Jag o Rebecca satt och studade i en timma på kemi, och sen hände nästan inget mer:P
Gud jag har fastnat för en göörbra låt:
gammal men fortfarnade skit bra!
nu ska jag ... göra ngt annat!.:D haha ha de bra!kram my

1 kommentar:

Lotta sa...

Japp...det är mässa heeela helgen....Snacka om en andra julafton för mig:)
Ha det så gott på söndag då:)