söndag 8 mars 2009

Önskelistan

Hejsan på er.
Söndag allaredan!
Mamma och syrrorna är i gotenburg och shoppar loss på scrapp grejer, så jag har en heldag här hemma, jag har letat fram en bok som jag slukar nu, men jag tänkte medan jag ändå har tid, kan jag ju skriva min önskelista här på bloggen. Min födelsedag börjar närmar sig och på vardagen hinner jag inte.
rätt lång
So here it come:

  • pengar
  • Kläder:
  • Jeans
  • linnen- helst långa
  • jeans jacka
  • underkläder/ sockar
  • Filmer:
  • White chicks
  • Twilight ( antagligen får jag tag i den innan födelsedagen!)
  • i taket lyser stjärnorna
  • wild child
  • High school musical 3
  • Smink/naglack
  • CD-skivor
  • Katy perry- one of the boys
  • linkin park- road to revolations leave at milton keynes
  • Absolute love song (2 CD)
  • Takida- bury the lines
  • Böcker:
  • tusen gånger starkare

Lång eller hur? hahahahahahhaha.

Nu ska jag fortsätta läsa boken. Så ha en bra söndag Kram my

2 kommentarer:

Lotta sa...

Hahaha. lustigt, när vi åkte till göteborg idag så sa vi till mamma att hon skulle be dig att lägga ut din önskelista på bloggen....så vi kan se den åxå. Åsså gör du det ändå:) Kuligt!!
Hoppas du hade en lugn och behaglig dag....Vi hade en vårlkul och hysterisk dag:)

emelies blogg sa...

tack gode gud att du har börjat lyssna på en del bra musik iaf :)