onsdag 11 mars 2009

tjosan

Rebecca är fotografen!



i går var de studiedag, jag hade svin kul, jag o rebecca åkte till borås.
Vi shoppade hela dagen, och ja hade allmänt skojj:D haha erkänn att hon som står där bredvis "snenäsan" är riktigt jävla snygg? eller hur? Hon som kollar in statyn och pratar med icke-levande ting:D japp, ni ser henne? De.. de är jag:D hahaha. vilken babe:D ( de här mina damer och herrar, kallas självförtroende)

Iallafall, jag köpte en bok, smycken, och en film, skor och annat smått och gott.
"Skräp" som mamma kallad de? Men va fasiken, slänga ut en jäkla massa pengar på PAPPER?
ja men de e ju inte skräp?! Nu kommer jag få skit av både Lotta och Mamma för att jag sa de, men i en blogg ska man uttrycka sig right? hehehe.

Ajja, har matte prov på fredag, så jag ska kolla igenom repetions uppgifter nu, och så.
Vovven vill ut med! Ha en skön kväll så skriver jag nog imorgon:) Kram my

3 kommentarer:

emelies blogg sa...

du och den där statyn e lika!




SKOJA! ;D

Lena50 sa...

haha....där fick jag...kan nog erkänna att du har ett poäng där....huvudsaken var att ni hade kul...och det verkar ju som ni hade.
Ja ditt självförtroende är det ju inget fel på ;)

Lotta sa...

SKIT??? Kallar du snygga papper för SKIT?????????? Du, passa dig! hihi......

Kul att ni hade kul i borås....