måndag 19 januari 2009

va e de för datum?




Vet ni de? ajja, skit samma, orkar inte kolla xD
redan måndag... hur fort går inte helgen?
Man tänker på Fredagskvällen när man ska sluta ögonen och försöka sova, att: Yees, nu e de helg, två dagar som man kan slappa och sova ut på, imorgon ska jag inte göra någonting.
Visst tänker ni så med?
men sen när man väl somnat, så går natten hur fort som helst, och man vaknar kl halv 9 och kan inte somna om.
Man gr upp, och POFF så var Lördagen borta. Man försöker sova, tänker, ajja, en natt till.
POFF söndagen borta. Och VIPS där kom Måndagen..
erkänn, man tänker så? eller...?
Från en grej till en annan, gissa vad jag håller på med?
Jag kollar runt på internet efter fakta om...? Vad tror ni?
NEJ inte kladdkakor...
Utan....fotografering:D
Jag ska hålla en "fördjupning" i ca två min om det så nu kollar jag om det finns tillräkligt med fakta.
De gör de:D
Vi ska öva oss i att stå framför publik och hålla en redovisning:D
Man fick välja exakt vad man ville, ngt som man brinner för...
jag ba:? HAHA, datorn? jag har ju inga intressen.
Men sen kom det som en blixt från klar himmel.
FOTOGRAFERING:D
Och nu ska jag kolla vidare:D Byebye;D

3 kommentarer:

emelies blogg sa...

och på blixten stog det "my ska välja fotografering punkt slut!" haha xD

Lotta sa...

Japp, precis så tänker jag med på fredagar....En låååång härlig helg....men HALLÅ...Vart tog den lååååånga härliga helgen vägen??? HALLÅ!!!!Hmmm....

Ja vad kul att ha en redovisning om fotografering...en topenide. Lycka till!!!

Lena50 sa...

Jag tror att det passar dig precis, med fotografering, du tycker det är kul och du är duktig på det!!!!!