torsdag 22 januari 2009

Hjäälp med bilder...

Emelie tkr denna

jag gillar denna
mamma tycker den jag kom i GT med.

jag tycker denna ser frääsch ut:D

Denna..?
Ni kanske fattar vad jag behöver hjälp med?
Ta en ordentlig titt på bilderna ovan, och säg vilka du tycker ska vara med i min power pointpresentation i skolan.
De ska vara runt 2-3 bilder... snälla.... jag kan inte välja vilka xD
Hej föresten :D
Kollar ni på handbollen? inte jag, men jag vet ändå va de står.. gissa hur?!
joo, för mamma sitter i vardags rummet och ropar:
-JAAAA ( tar fram sin mobil och smsar Lotta eller sin kompis)
lite senare hör man: NEEEEEEJ!!!! jaha nu börjar de, nu krossar kroatierna sverige, jaha, nu var det kört ( tar fram sin mobil och smsar) och s vidare, fattar ni?:D
Den ända som var lite vettig i skallen som var social var Emelie, men nu har hon dissat mig med...
Jag drar nu! Heejdå, godnatt!
BTW: jag har matte prov imorgon *hjääääääääääääääääääääälp*
Önska mig lyck till, och kolla på bilderna:D Taack:D





3 kommentarer:

Lotta sa...

Oj, vad svårt....Men dom tre första tycker jag är jättesnygga. Sen gillar jag även den med Lakris. Den med löven är jättefin åxå, men dom andra är bättre....enligt mig då:)

Jodå, det var mig hon smsade med....bla i alla fall.

Lycka till med matten imorgon, kommer säkert gå jättebra!

emelies blogg sa...

hahaha dissade jag dig? xD
enligt mig är bild 1,2,3,4 bäst, ta med alla fyra :D tkr jag då ;)

kramiz Lina!! sa...

Ja, jättesvårt, men absolut de två första, som verkligen är jätteläckra. Sen är det synd att fönsterkarmen är med på den tredje, för annars är den oxå jättefin, men samtidigt så har du ju redan 2 naturbilder med de två första, så jag tycker nog den med Lakris oxå. Alltså de två första o den på Lakris :)