söndag 18 januari 2009

CUP:D

Heej:D
Vad gör ni? Jag väntar på att mina kladdkakerutor ska bli klara i ugnen.
Det var ett tag sen nu jag bakade och så tipsade mamma mig om en hemsida (www.kladdkakan.se)
så jag tog upp ett par lätta kladdkakerutor och blev s sugen, så jag började baka:D
Idag har jag, Fanny, Madde, Rebecca varit på cup och kollat på när våra klasskompisar(killarna asså) spelade cup. Vi hade skit kul xD
satt där i typ 7 timmar, men de kanske kändes som ...4... för vi ( iallafall jag) hade s jäkla kul;D hahahah
Nästa vecka på lördagen spelar Fanny och Rebecca cup... jag kanske ska åka o kolla om jag inte har ngt annat för mig xD

Måste ta ut kakan nu. Vi hörs:D Kram My

4 kommentarer:

emelies blogg sa...

jag ska också kolla på dom nästa vecka, fanny ska la också spela, ska vi titta tsm+ :)

Lotta sa...

Menar du att du står och bakar kladdkaka när det finns en stoooor bit tårta kvar?? Ja du är knasig du:)
Kul att ni hade kul (hur man nu kan sitta SJU timmar och kolla på fotboll....fattar inte) :)

Lena50 sa...

Dom blev goda...det blir väl en av dina favvosidor...My kladdkaksexperten :D

Anonym sa...

det gick snabbt att titta på fotbollen, vi satt ju på samma ställe hela tiden ju :D <3