lördag 24 januari 2009

Agaton xD


HAHAHAHA!xD
Tuff bild, erkänn?
Jag tog den innan idag när mamma hade lite mjölk kvar i sin mugg och Agaton tog chansen och slurpade i sig allt.
Jag har bestämt vilka bilder de blir nu, till fördjupningen alltså.
De blir solnedgången, Lakris och Fönstret tror jag:D
Idag har Miss Emelie varit här. vi hade jätte kul!
Kollade in en film, verkligen skit bra:D
Imorgon ska jag till svenljunga och kolla på en cup, med Fanny.
Sen är de skola igen...:(
inte tänka på de mer, det är Lördag och "girls just want to have fun" så inte tänka mer på den trååkiga skoolan!
Ha de gött! Kram My

3 kommentarer:

emelies blogg sa...

vi hade kul! miss my EMY

Lotta sa...

Vilken roligt bild på Agaton....ibland får man det där perfekta kortet....Du har valt rätt foton till skolan:)

Lena50 sa...

Så häftig bild på min lilla goa Agaton :) Jag tycker du ska ha med bilden på den frostnupna blomman oxå...den är läcker