tisdag 20 januari 2009

photoshop


Tjabba:)
Jag har suttit vid PS lite grann, o kollade bara.
Jag gjorde denna. Inte bra, men de e ngt.
Bakrunden var beige innan, så jag satte dit de stora hjärtat och blommorna. Bakrunden blev jag nöjd med.::D

Snart närmar sig matte provet, jag ångrade mig, de kommer nog inte gå så bra...
Jag fattar inte vissa grejer, men jag får göra mitt bästa.
Nu har jag skrivit lite grann om den fördjupningen, bara några info grejer. Kommer kanske inte använda allt:P
jag vet inte vad jag ska skriva, första kameran kom...sen efter det.... osv. Mamma tycker att jag ska ta med mig bilder till skolan o visa klassen... trooooor inte de....

ha en bra Kväll.. GLÖM INTE ANDRA AVENYN -ni som kollar på de vill säga, ( dom som kollar på de e cooooolingar- JA MAMMA...du med.)

kraam My!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Åh vad läckert.....kul att leka lite med PS:)

Skulle jag inte vara en coooling menar du...hahahaa

emelies blogg sa...

snygg bild!! ta med bilder till skolan! OCH AA ÄGER FETT!