lördag 10 januari 2009

Kväll!

Lördag kväll:D
Vad ska ni hitta på?
Som jag skrev innan ska vi få gäster. Kommer bli kul:)
Så snart får jag fixa i ordning mig.
Men inte nu, för nu har jag o emelie ett väldigt kompilicerat msn samtal:
Emelie säger:
danske miss!
My säger:
haha skojj;P
Emelie säger:
HAHA xD tyska/engelska!
My säger:
hihi
Emelie säger:
thiihihih maha mohaha

ksfgslg

alallalalal

wäwäwäw

didididi

dadda
My säger:

lilililoi
Fattar ni? Braa!
Joo btw, så alla vet så har emelie börjat skriva på sin blogg igen, hon hade ju "bloggtorka" ett tag , men inte nu längre:) Så kolla in den:D
Nu ska jag göra ngt annat xD Heejdå!

2 kommentarer:

emelies blogg sa...

HAHAHAHA xD danke miss ;)

Lena50 sa...

Hehe, det där sista ordet fattar jag, dadda, det är jag åt dig........;) skoja bara :D