söndag 11 januari 2009

God morgon

Hej:)
Jag vaknade nyss, men jag tänkte jag ska skriva ett snabbt inlägg!
Det var jätte kul igår. Maten var jätte god mamma:D
Lina och Anders var här en timma tidigare och fixade lite grejer, bl.a min digitalafotoram,
GUD vad snyggt det blev. Den var as tuff. Taack:)

Snart komner Lotta o Gunnar och barnen;)
Dom har varit i ullared, LOTTA HAR KÖPT EN SYSTEMKAMERA! ooooooooooooooooooootroooooooooooooooooooooooooligt avundsjuk eller?!
Nu har ju båda mina systrar en så nu är det dags för mig att skaffa en med eller?:D Tycker ni inte det?
Jo, braa!
Lotta o Gunnar har nog köpt ett minneskort till mig med till mobilen.
Alltså vi ska betala den.. haha:D

Har ni märkt att jag inte stavar fel nu längre i mina inlägg?
Alla klagade ju så himla mkt. Men inte nu längre:)

Kraam My

3 kommentarer:

emelies blogg sa...

SEN SKA VI SKICKA VIA BLÅÅÅÅTAND :) jippie jippie yäy yäy :D

Lena50 sa...

Ja du stavar mycket bättre eller m.a.o du tänker innan du skriver.

Lotta sa...

Ja nu kan du fylla din mobil med massa bra musik....som jag får sen va??:)
Och ja fråga mamma om du får en systemkamera, dom är så billiga så det är nog inga problem...hahahahaha