torsdag 8 januari 2009

Bilder under vintren:)

Hallåhallå!
Första dagen i skolan idag efter jul lovet.
Ja, jag har sagt det innan, och jag säger det igen. OTROLIIIGT SNABBT LOV!
Men ärligt talat var det rätt skönt att träffa alla sina kompisar igen. Vi har ju kemi nu istället flr fysik. Kemi verkar faktsikt kul! Men jag har ju bara haft en lektion, så jag kanske hinner ändra mig.

Jaa, iallafall, här kommer några bilder jag har tagit under tiden datorn var på lagning:)


ofc är det emelie;P


emelie igeen:)


















Japp, det var dom.:) Ha en bra kväll:)
/ kraam My

3 kommentarer:

emelies blogg sa...

kemi suger!
GUUD VAR DEN BILDEN MED SOLNEDGÅNGEN VAR FIN! :D

Lotta sa...

Vilka fina vinterbilder....vad duktig du är:) Ser kul ut att åka skridskor med...fast jag skulle nog inte fixa det idag:)

Lena50 sa...

Så fina kort, en härlig vinterdag....det har du fått fram, kul att kunna ladda ner igen :) på datorn. Bra vinklar du har tagit en del på.