lördag 10 januari 2009

090110-Lördag


Hejsan!
what´s up?
Idag blir det lite plugg, bl.a Kemi och matte, men det blir nog mest engelska!
Igår kväll skulle jag sticka en liten stund, och när jag hade kommit en bit, tappade jag maskor.
Så nu hittar jag inte den, så det blir ingen mer stickning i helgen:P
Imorgon kommer Tindra och Tuva hit! Kommer bli jätte kul:) Lotta ska åka och köpa en systemkamera! - jääääkla lyllos!- så nu har Lotta och Lina varsin, alltså borde jag också få en , eller hur mamma?:D
Senare ikväll kommer Lina och Anders, Emelie m. Familj hit.:D
Denna förmiddag har jag spenderat genom att föra mina favorit bilder till en egen mapp som jag ska ha i min digitala fotoram sen:D Är verkligen jätte nöjd med den:)
Kommer nog bli jätte fint!
Kram My:D

1 kommentar:

emelies blogg sa...

haha du skrev sticka, jag trodde du menade sticka (dra,gå iväg) sen skrev du att du tappade maskor, då trodde jag att du hade skrivit fel så att det skulle vara maskar HAHA xD