onsdag 7 januari 2009

länge sen

äntligen,äntligen, ringde dom från netonnet och sa att våran datorn var klar!
Fatta att man har längtat eller?!
Jag har så mkt o berätta, men om jag skulle skriva de här skulle ni bli uttråkade på mitten och lägga av, så jag skriver lite kort:)

Sista veckan i skolan- så kallad måbra veckan- och jag var sjuk. Låg hemma med infulensa. Ironsikt eller?!
Men jag kom på avslutningen iaf.
Sen kom ju julen men en rasande fart, och var över lika fort.
Men jag måste säga att mina julklappar var helt underbara, allihop! Tack så mkt:)

Efter julen var det typiska slappar-film-gå-i-mjukis-kläder-dagar. Skönt att ha sånna med.
Men innan nyår så åkte jag, Lotta och mamma på mellandags rea i borås. Gick in på gina tricot.
OJ, vilken KÖ!
Två timmar stod jag o mamma i kön ( galet eller?!) Men vi köpte gaanska mkt så det var klart värt det.

ca två veckor senare åkte jag till borås igen, med Madde, Rebecca och Fanny och shoppade.
Jätte kul hörrni! Köpte lite smått och gott där med.

Sen.... skola imorgon igeen.... världens snabbaste jul lov alltså! Men såklart jätte kul att träffa alla goa vänner med:)

Nä, dammsugaren väntar! Lägger troligtvis in bilder som jag har tagit under vintren.


Ha de heelt underbart// Kram från en överlycklig My:D

2 kommentarer:

Lotta sa...

Vad kul med datorn igen va??

Och ja GALET att stå i två timmar i kön på gina.....

Lena50 sa...

Visst var det, det bästa jag kunde ge dig va!!!???
Ja, våra slappar-film-gå-i-myskläder-dagar är väl härliga, då har vi mysigt du och jag :)