torsdag 2 oktober 2008

Studiedagen!

Mamma ville att jag skulle lägga in den bilden!


Hej på er!

Vad har ni för er?

Själv sitter jag o har tråkigt framför datorn...
Idag har ju vi varit i skene, det var kul.
Tindra o Tuva fick några fiskar:) Riktigt fina. Och Tuva var ju helt galen när hon såg alla fiskar:P haha.
Så jag o mamma blev ju såklart sugna på ett fint akvarium med, det e ju sååå fint:)
Men jag tror inte det kommer att hända:P
Madde ringde nyss, så imorgon ska jag o madde hem till två andra tjejer i våran klass ( jag vet inte om jag får säga deras namn)
Det ska verkligen bli kul:)
Så maddes pappa hämtar oss vid halv 7 eller ngt tror jag:)
Och vet ni vad madde sa mer? Att vi hade engelska glosor tills imorgon. Jag ba:?
haha så det kommer ju gå åt skogen, men som tur är han vi EAT på morgonen så jag kan ju plugga som bara den på den lektionen. Kämpakämpa! hehe


emelie detta är INTE jämt;P
vänta bara!

Hejdå! Ha en skönkväll o önska mig lycka till på engelskan!


3 kommentarer:

Lotta sa...

Vilket fint foto på Agaton, och fint fixat i PS. Du var åxå himla gullig på fotot som Emelie har på sin blog....hehe....

kramiz Lina!! sa...

Häftgt kort på Agaton!! Visst är det kul med Photo Shop!! :)

emelies blogg sa...

DETTA ÄR VISST JÄMNT!! din lilla.. mört!