söndag 28 september 2008

Harry o jag på höstpromenad:)

Ja, en härlig dag i höstkylan:)
Jag o Harry har varit ute o gått, först näset rundan ner till församlingshemmet där alla tråkiga scrappare sitter o grejar;P Haha, så jag gick dit och var där ett tag.
Jag fixade litegrann med Lottas tävling och fikade där men sedan gcik jag o Harry hem.
Joo, jag o Harry var ju ute o lekte litegrann med, och gick oxå ner till sjön och tog lite kort:P
Enjoooy:D

Min otroooligt tokiga hund:D
:)
Som jag skrev innan, jag o Harry var ute o lekte:)
Stora vågor i det lilla holsljungahavet xD


MY HERE I COME!
Vi stötte på några kor på vägen:P

Hehe;P

Ja det var skönt o vara ute ett tag, men resten av kvällen ska jag vara inne o ta det lugnt och ladda inför matte provet imorgon:/ Ush, MK tror att det kommer gå bra, men njaa, känner inte att det kommer gå så bra:P Hehe


5 kommentarer:

emelies blogg sa...

tråkiga scrappare ? :O

Asfina bilder du har tagit du :P Du e ju redan proffs :D

Anonym sa...

Fina bilder du tagit. Bättre att vara ute i det fina vädret än och sitta inne och scrappa hela dagen. Lycka till på provet.

Fanny blogg sa...

Matte prov Blääää, det hade vi oxå i torsdags. Mk sa att alla hans
9:or eller nästan alla hade fått MVG i matte förra året ,så det är bäst du övar:P

Lotta sa...

Haha, tokgillar kortet på kossans näsa.....Riktigt bra, dom andra korten är jättebra åxå. Du är så duktig fotograf. Och vadå tråkiga scrappare....Ha, vi är tokroliga ju:)

kramiz Lina!! sa...

Urcoola bilder!!! Du måste gå med i fotosidan.se!!!