måndag 29 september 2008

En halv dag:P

Honey Harry:)

Hej, gissa när jag kom hem från skolan idag?

lite efter två.
Vi hade först matte prov ( som nog gick OK) sen hade vi lite kort EAT, efter det hade vi 60 min Idrott- fyspass. Jobbigt, kändes som om jag bara föll ihop, det visar hur dålig kondition jag har sedan jag slutade med fotbollen xD
iallfall, när den var slut 11.20 åt´vi och gick runt i skolan.
Sen såg vi att både 90 SO:n var intsälld OCH biologin så vi hade slutat redan kl halv 12.
Men vi visste att det gick en buss 14.00 så vi tänkte vänta tills dess, men då hade två killar varit nere i receptionen och hon sa att det gick en buss halv ett så vi var där nere halv, men kom det en buss?
Icke då.
Så vi gick runt där tills kl 14.00.
men nu e jag äntligen hemma:D
Så detta blir en kort vecka.
Måndag: kom hem kl 14.15 ca
Tisdag: kom hem kl 14.15 ca
Onsdag: hel dag till kl 4
Torsdag:STUDIEDAG <3<3<3
Fredag: Heldag
Så skönt:P
det känns som om mamma ska komma hem snart men kl e bara halv 4 så det gör hon ju inte.
Hehe så jag behöver inte dammsuga än.
ja nu ska jag...ehm.... hitta på ngt annat. Vi ses Hejdå