tisdag 30 september 2008

Lekt lite med Photoshop;P


Jaa, som det står på rubriken har jag försökt med photoshop.

Men den blev ju inte så bra ,men kul är det.

Jaa, det e ju så att man kan ju inte allt, hehe. Men en bra början:)


Nu har jah skickat iväg kort så dom kommer om några dagar. Kul, det blev för 101 kr (oj?!) haha ,men mamma ska betala en liten del. men det e ju jag som betalar det mesta. Så jag sitta o sätta in alla bilder i mitt album så fort dom kommer.
Vet ni vad vi såg i går? Jo i mediateket gick några lärare runt med skolkatalogen<3<3<3 fast jag vill ändå inte ha den, ser la hur dum ut som helst.
På "the studio" så sa fotografen att man skulle ner med hakan, men han som tog kort i skolan sa att man skulle upp med hakan så mkt man kunde, men då blir ju huvudet helt platt, så jag ser la ut som en platthuvudsalien :S Haha..:P
Vi hörs! Hejdå

3 kommentarer:

emelies blogg sa...

men du vet, heddi sa att ingen lärare hade fått skolkatalogen, den är inte ens tryckt, fdet ni har sett är kanske en kopia, för att alla lärare har fått en bild i svartvit på deras egna klass, och så skulle dom kolla om namnen osv stämde, sen skulle dom skicka tillbaka papprerna till fotografen, och då trycks katalogerna, så det kan inte ha vart skolkatalogen.

Lotta sa...

Visst är det kul med PS, men det är lite klurigt......är en del att lära sig.....

Lena50 sa...

Du tar så fina kort, att man häpnar...du har "öga" för det!!!!
Synd bara att du inte scrappar, du har ju så fina foton att scrappa om!!!