måndag 6 oktober 2008

Sjuk idag...


Hemma idag från skolan, har ont i huvudet och i halsen:/
Inte så kul.
Menmen.
Vad gjorde ni i helgen?
Jag var hos farmor o pappa hela helgen, och i fredags var jag ju hemma hos två tjejer i min klass. Vi hade kul:)
Men vi gjorde inte så mkt, vi åt och gick ut o gick bara nästan. Haha.
Igår var vi i kyrkan, Tindra fick sin första bibel så jag var där o kollade, senare gick vi till deras farmor och fikade, och sedan vidare hem till Lotta o Gunnar där vi matade kossorna.:P
Och idag kommer nog mina bilder med så jag kan sätta in dom imitt album, jag hade ju väntat dom i fredags, men icke.
Magen kurrar nu.
Så jag ska nog trycka i mig rostade mackor med jordnötssmöör:)
Man måste ju få lite lyx när man är sjuk:)

1 kommentar:

Lotta sa...

Neeej, har vi smittat dig?? Det låter som så:( Just dom symptomen hade ju vi....huvudvärk och ont i halsen. Krya på dig!!