lördag 11 oktober 2008

Har sovit över med emelie:D

snodde en sådan bild från Lina, hoppas det var OK:D
Tjena mors:D
Vad gör ni? vaknat precis kanske?
Eller nej, kl e ju över ett:P
Emelie har precis gått hem, så nu har jag städat lite grann i rummet och har på en film:)
Har också bytt påslakan.. visst e jag duktig?
sen har vi ju läxorna med, fysik prov bl.a
Ush-fy-o-blä- provet menade jag. Kan INGET
kommer gå ur uselt. Blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää.
Visst är det mörkt på dagarna nu? Riktigt mysigt om jag får säga det själv:D
Älskar det, förutom när man ska ut med lilla H på kvällen. Oh, btw harry hade namnsdag igår, så han fick en liten kaka xtra:P Snäll matte han har:D
Ajja nu så måste jag gå.
vet inte vad jag ska göra, måste antagligen diska det jag o emelie åt på.
Ha en bra dag!/My