onsdag 8 oktober 2008

en heeeeelt vanlig dag!


japp, en heeeelt vanlig dag i skolan. Ganska kul, men ändå lite långtråååkigt.
Vad har ni gjort idag? Sov ni gott inatt?!
Jag med, men att gå upp på morgonen, man vill ju stanna i den varma,sköna,mjuka,gosiga,underbara - sängen. Mmmm!
Haha, nu ska jag snart ta ngt o äta, var inge gott i skolan idag, tycker att han/ dom, från matakuten ska komma dit, haha BERT KARLSSON:)
(ärligt talat ser han ut som en råtta) Haha.
Vi har tre prov nästa vecka...
biologi:/
Fysik- kan iiiiiinget! fastnar ju aldrig
och så har vi ett litet matomiljöprov,menmen.
Nu ska jag äta!
heeeeejdå!

2 kommentarer:

emelies blogg sa...

jag vill också att lille bertfjärt ska komma och häälsa på ;)
Har ni prov i mat o miljö? sjukt! det ska man la inte ha i eget val? de hade aldrig vi, man får ju inte betyg? :S

Lotta sa...

Ja, vad har jag gjort idag?? Jobbat såklart.....
Vill nog gärna veta varför du har tagit bort korten på Emelie...Vad har hon hotat med:)
Lycka till med proven!