tisdag 7 oktober 2008

Hemma idag med...

haha, ser ut som en elak My? Och det kan man ju inte tänka sig :P

Hejsan.

Hur mår ni? Själv mår jag bättre än igår men jag stannade hemma idag med, tyckte att det var bra att vila idag med. Men imorgon ska jag till skolan.

Asså jag har inget o skriva om, har ju inte hänt ngt hemma hos mig.

JO!

Jag fick mina kort idag, så jag ägnade en timma åt att sätta fast alla bilder i albumet. Blev nöjd:) sen har det inte hänt ngt mer, jag o mamma hyrde en film idag på TELIA, " the weather man" hette den, var sådär, INTE den bästa film jag sätt men den funkade att kolla på ngn gång.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, kolla på "vänner" kanske och äta! hörs imorgon!

Byebye! ( så brukar emelie göra så jag ville prova det med :P)


2 kommentarer:

Lena50 sa...

Häftig bild på lilla My...liknar faktiskt dig!!! ;)

emelies blogg sa...

bara för att emelie är bäääst ;P (hon startar trender) skoja :D