lördag 25 oktober 2008

Hej, nu har jag inte skrivit på några dagar, men jag har inte haft ngt o skriva:) men nu kommer några bilder från PS.



vet inte om jag har lagt in denna innan, men iallafall, jag o emelie var ju på ullared:D


Jaa, jag håller med dig Anders, och hon säger att jaag
pratar såå:)



vet ni vad jag gjorde igår till idag?
SOV:D
Med tre andra tjejer:) Vi hade jäätte kul och tog en massa kort, som ni inte får se här:P Liiiite pinsamma kanske:/ hehe
Men vi hade iallafall kul;P
Ha en skön kväll nu för snart kommer MÅNDAGEN då ni alla ska jobba, men inte jag:) ( okej, typ inte Fanny eller Emelie heller) för vi har looooooov:)
Hehe/ Kraam My

3 kommentarer:

kramiz Lina!! sa...

Vilka roliga kort!!! Den på Anders o mamma var ju klockren... skrattar som en tok här vid datorn... hahahahahaha

emelies blogg sa...

hahahahahahahahahhahahahahahahahHAHAHAHAHHA
fan vad roliga kort! men du kunde väl få mina tänder att se liite vitare ut? :P
Elvis has left the building, vem har sagt det till dig tro? :P

Lena50 sa...

tokroliga bilder...gillar Emelies stil, där hon kliver på med sin gekåskasse...hahahahah