måndag 27 oktober 2008

Heej:D


Gomorgon!
Har ni sovit gott? Jag har det, det e verkligen skönt att ha lov.:)
Jag o Fanny var hela dagen igår,vi hade jätte kul:)
Och sen idag ska jag o emelie , Dennis ta bussen till svenljunga, och sen åker vi vidare till BORÅÅÅS:D
Där borta ska vi äta , och gå på bio ( high school musical 3) och gå in på Ginatricot:) hehe
Ska bli jätte kul:)
Nu kollar jag på en ur gullig film om en massa valpar, och såklart kollar Harry på den med, Han ligger här bredvid mig och kollar.
Som de små vovvarna sa på filmen "GIRL POWER rockar fett"
haha, jag lovar hundarna på filmen sa så när de träffade en varg:)
Nu ska jag gå.
Ha en bra dag, hejdå!

1 kommentar:

Lotta sa...

Stackars Dennis....måste stå ut mer er två....flera timmar på Gina trico.....Hoppas ni har haft det bra i alla fall:)