fredag 31 oktober 2008

Halloween:)

BUUUU!
Glad halloween:)
hur ska ni tillbringa eran halloween i år?
Jag ska sova över hos Fanny;)
vet inte riktigt vad vi ska göra men det kommer nog bli kul. Vi ska nog inte gå på bus eller godis:D



Vem e det på bilden?
Okej, det kan nog alla! HAHA
Igår var hela familjen ( i stort sätt) och kollade på en Elvis konsert, MED DEN RIKTIGA ELVIS:D okej, kanske inte, killen som sjöng hette Joakim sjö....något, och han var riktigt bra, hela konserten var bra.
jag tog några kort, men de blev inte så bra. Blev rätt så suddiga. Men innan konserten så var vi och åt på "Babbel" - åk dit och köp husets kyckling spett MUMS- sen vidare till kyrkogården och hälsade på Mormor och morfar, Hihu och Kalles grav.
Nu ska jag packa lite grann tror jag:D HAHA
Ha en skön halloween, och se till att ha godis hemma:D






2 kommentarer:

Lena50 sa...

MIn lilla My, du är en pärla....
Hoppas du och Fanny får en jättekul Haloweeeen.....visst var det sååå bra konsert....kul att du tyckte det oxå....

Lotta sa...

Jasså....var det inte den riktiga Elvis på showen?? VA??? hehe...Ja halloween....vi ska nog inte göra så mycket. Ta hand om hulliganen Tuva:)