onsdag 22 oktober 2008

ja,nu kommer den korkade My igen!

Ja, My har gjort det igen, Lilla söta My här tänkte att hon skulle vara duktig innan mamma kommer hem, så jag skulle läsa på lite grann Engelska, så jag öppnar väskan och...? ser jag böckerna? Neeejj! dom ligger ju i skåpet, så nu får jag råplugga verkligen imorgon på EAT och hemma. Skit också, men jag har ju övat i skolan några gånger så, så farligt e det inte.
När jag kom hem från skolan idag stod det två lådor i hallen, jag ba: Vafan?
Så ag smsade mamma o frågade, då sa hon: va? vilka lådor, vem har ställt dom häär?
Jag blev ju skit skrajj, tänkte om det var värsta bomben eller ngt där i ?! Så jag öppnade en försiktigt o där i låg det....rengöring, eller nått.
okejj? tänkte jag, just då smsar mamma: Haha gick du på den?, jag har ställt dom dääär.
haha, ja, min mamma har ju en sån kul humor verkligen. HAHA!
Så, vad e era planer för helgen?
Åka iväg?
Stanna hemma o mysa?
Själv ska man ju kanske sova över med några kompisar och på måndag( vi har ju lov nästa vecka) ska jag o emelie åka på bio:) eller ja, det blir ju såklart inte bara vi. Dennis o Helen ska med:D Det kommer nog bli kul:)
Filmen heter High school musical 3. Tror verkligen att den e bra, men den kommer nog inte slå mamma mia!
Nu ska jag göra läxor tänkte jag skriva - och det gjorde jag med- men nu så har ju jag glömt engelskan och matten var klar förra veckan:) Mhmm, duktig right?:P
Have a nice kväll xD
/Kram my

3 kommentarer:

Lotta sa...

En bomb...hehe...Lättlurad eller?

Glömt läxan igen....Fyyyy My.
Fint kort jag tog på dig va när vi spelade golf...hehe...Visade hon inte den där dina tuttar håller på att trilla ut??:)

Lena50 sa...

haha, du gick på det :D men visst var det ett bra shampoo....

emelies blogg sa...

HAHAHA EN BOMB!!!