söndag 19 oktober 2008

Ullaaaaared:)

Go kväll! Hur är det?
här hemma e det skönt:) har gjort läxa, men blev inte riktigt klar men fortsätter imorgon... jag är nöjd nu!
Jaha, som jag berättade innan så var ju jag emelie, mamma o Lotta på GEKÅS (<3)>

Emelie:
HJÄÄÄLP ULLAREDS MONSTREN VILL TA MIN PÅSE!!!!

Emelie tog min mobil så jag jagade henne medan hon tog kort:P
vet inte riktigt vad hon gör häär?!

HAHHAA!!!!

Hehe, jaa det var dom , det finns mer bilder men dom fick jag inte lägga in för emelie för lite privata grejer ( som bara emelie förstår) hahahahahahahahha!

Nu snart börjar andra avenyn så det ska jag checka in, men ska skriva en lista på vad jag köpte:)

*Klänning, med polo

*GODIS ofc

*proströja

*jacka/termobyxor

* foundation/ borste med det

* vantar

*vantar x 2:) ( jaa jag köpte tre vantar)

Jaa, det var nog det, -men jag betalade inte allt, mamma betalade det mesta!

Ha en skööön kväll!
nattinatti!

1 kommentar:

emelies blogg sa...

Det är baaara jag som fattar ^^