tisdag 21 oktober 2008

Brownie:)

Emelie tog min mobil så jag hotade hennes hårfärg:P

Haha, ja, som ni kanske vet, har emelie förvandlats till ett kinderägg:)- alltså brunett på utsidan och blondin på insidan ( nu menar jag inget dumt med de:)

Så jag fick inte lägga in den bilden innan hon avsläjade sin hemlighet o färgade håret:) Hon blev verkligen braa! Hon passar i bådeoch, INTE JAG! tänk mig i blondt........HAAHHA! Ni får skratta:) Lina kommer ikväll, hon ska äta här och så har jag bakat en ....? Nå vad tror ni jag har bakat? Ganska lätt för er va?!:) Klart!

Imorgon är det biologi prov så jag måste läsa igenom mina antecknigar o sammanfattnignarna ikväll...annars..... Nu har jag äääntligen börja komma nå vart med mina käära vantar som jag gör på slöjden, hatr ju tagit så himla lång tid o ens börja med dom, lära sig sticka med för den delen.

Men det värsta är att jag inte kommer kunna använda dom fören näästa höst/vinter.. jag hinner inte klart med dom xD hehe.

Önska mig lycka till på provet!

/Kraam My:)


3 kommentarer:

emelies blogg sa...

eeen (trumvirvel) KLADDKAKA!

Kinderägg e mitt lilla ord du :P ääh skoja bara ;)

Lotta sa...

Jag tror du har bakat en prinsesstårta.....Jasså inte...nähä..hmmm. En kladdkaka då kanske........Rätt?? Yes!!

Lena50 sa...

Lycka till,,,min lilla gumma!!!! Kram!!!!