onsdag 3 juni 2009

sommarlov:)

1.2.3.4.5...dagar sen ...SOMMARLOV!!!!
Äntligen, de känns så himla gött att äntligen få ledigt en längre tid...men herregud vad tiden har gått fort, de kändes inte alls länge sen som jag började i 7an... nu ska jag snart få betyg...shit-.-

Jag har fått min bok idag med.
Citerar mamma:
" Spara boken till sommarlovet nu, så har du något att göra då"

PPFFTTT! som om de skulle funka, jag är desperat här...ingen bok, och jag är ledig på eftermiddagarna...hm...bättre läsa än att sitta vid datorn eller hur?:D

Iallafall, i år så får inte mamma kolla på när vi har avslutning, jag menar skojj och kolla när jag sitter och halvsover i en bänk...?!
Vi ska ju inte göra ngt. Vi ska ju bara lyssna på rektorn. hehe:)
På måndag ska vi kolla bio, trailern är denna (tror jag:/)

http://www.youtube.com/watch?v=vAYzVT6vbQo&feature=related

ähh palla skriva här med, de händer ju ingenting...hehe ha de super:)/My

1 kommentar:

emelies blogg sa...

naaaej, ska vi se en sånn film? ;o jag som hoppades på typ en komedi elr nått! ;o