lördag 6 juni 2009

lördag


tjo!

Hur är de? Här är allt fint;)

I torsdags var jag och madde ute och gick en riktigt lång runda bort i skogen. Harry gillar verkligen att gå i skogen. De där med att springa är inte riktigt min grej. Jogga ni vet. hehe.


Igår var vi ju på Twilight träffen, och jag måste säga att de blev verkligen lyckat!:D Kom ungeför 55 pers in i ett litet rum. Vi kollade på våra favorit scener från filmen, fikade, svarade på frågor och disskuterade twilight:)
Iallafall, jag fick tv applåder för att jag hade kommit på de:P hahaha- lite pinsamt-


Idag händer inte så mkt, har en uppsats att skriva på...ushushush.
Sen ska jag göra pizza bullar med:) MOAHAHA moster mys egna hemliga recept på pizzabullar.
Jag har en hemlig ingrediens:)
/ ha de gött! My
Skolan schema nästa vecka:
Måndag.:
Bio och efter kl 12 fortsätter våra vanliga lektioner.
Tisdag:
Mogalunken
Onsdag:
Städning i skåp och fotbollsmatch mellan några lärare ( minst en av mina) och några 9:or
torsdag:
Eleverna anländer till skolan tio i tio och har skolavslutning då:D:D:D:D
fredag: SOMMAR LOV!!!
20 Augusti:
skolan börjar igen

1 kommentar:

Lotta sa...

Kul att det blev lyckat igår....Var dom lite galna i detta som du?? (dom som kom dit menar jag)

Du dom där pizzabullarna....jag kan väl få det receptet och den hemliga ingridiensen....jag looooovar att inte säga det till nån:)