söndag 31 maj 2009

Award

Jag har fått en liten Award, men inte en sådan som man brukar få, utan nu ska jag skriva ner 10 sannigar om mig. Sen ska man skicka vidare till 7 pers...kommer bli lite svårt eftersom jag inte känner alls många med blogg, dom jag känner har redan blivit tagna^^ Menmen.... here you go:



A) first list 10 honest things about yourself - and make it interesting, even if you have to dig deep!B) Pass the award on to 7 bloggers that you feel embody the spirit of the Honest Scrap.
Man ska alltså lämna 10 ärliga sanningar om sig själv.sedan skicka vidare awarden till 7 personer man tycker har en ärlig anda gällande skapandet.Så här kommer mina 10 sanningar:
1) Jag är helt BEROENDE av twilight- allt som har med twilight att göra!!
2) jag älskar att läsa, både engelska och svenska böcker.
3) jag har svårt att somna på kvällen, så då ligger jag och läser eller kollar film till sent in på natten, och har svårt att komma upp dagen efter till skolan!
4) jag längtar till sommarlovet
5) ... men jag längtar ännu mer till efter sommaren, för då börjar jag 8an och då kommer New moon ut!:D
6) jag har en sjuuukt blandad musik stil, kan lyssna på allt nästan utan typ..jazz....och opera min syster min!
7) Jag SKA gå ut gymnasiet här i sverige och sedan drar jag till London och fortsätter studera vidare där till Journalist:)
8) Mitt favorit ämne i skolan är engelska:D
9) Jag älskar att vara ensam, framför allt ensam hemma. Tar varje chans till att få vara lite för mig själv!
10) Jag har en uppsats som ska vara klar om en och en halv vecka-.-
jaha, de var dom...nu ska detta vidare....EMELIE! du får en:D ahah
ja nu får jag la gå ut, mamma tjatar här...herregud./My

3 kommentarer:

Lena50 sa...

Kul att läsa, men jag visste ju det mesta ;D
London..hehe...ja då får vi vinna storkovan innan då...eller!?
Men man ska ha mål i livet!!! Kram

Lotta sa...

Kul läsning....
England?? Ja du är go du:) Hur vågar du???? Men det är säkert en kul upplevelse:)

Ha det bara i skolan nu.....inte långt kvar till skollovet nu....gott...

emelies blogg sa...

ska jag göra den? på den gamla bloggen då xD