onsdag 3 juni 2009

HAHAHAHA

HAHAHAHHAHAA, ja ursäkta mig....kan bara inte hålla mig från skratt!!!!!!
HAHAHAAHAHA
den e ju bara för goo denna låten!:P
http://www.youtube.com/watch?v=J19e56ZGtBU

videon suger ju totalt, men låten....HAHAHHA


Update:
alltså de är inte så att jag gillar låten! EMELIE! utan jag tycker den är så dålig att den är rolig!!:D



Update 2: Emelie, du har ingen smak för humor!

Update 3 (den sista): emelie, jag gör detta för ditt eget bästa. Din humor äger....ingenting. Jag är bara ärlig...ta de inte för hårt gumman, jag finns här:D

ge mig ett E. M. E. L. I. E vad blir de?
glädjedödare...

5 kommentarer:

emelies blogg sa...

nej, asdålig xD

emelies blogg sa...

den är inte rolig heller xD

emelies blogg sa...

my, min humor äger alla!
och den låten har man ju dessutom hört miljoner mgånger xD

emelies blogg sa...

HAHAHAHA my, lilla lilla my, hur många gånger måste vi gå igenom att du suger negerdase? xD HAHA

ge mig ett E.M.E.L.I.E va blir de? EMELIE DEN BÄÄÄSTAAAA (y)

Lotta sa...

Härligt med sommarlov snart....det är nu man önskade att man gick i skolan igen...hihi.....

Ang låten här...videon är väl inte så kul..däremot är ju låten grym:)

Läs inte ihjäl dig nu:)