fredag 3 april 2009

nu är de härligt ute;) Skriver de i varje inlägg men ändå, de är fakta!
Vad tyckte ni om låtarna i förra inlägget? Gick ni på dansband -grejen.? Inte Lotta!:P
Idag har jag blivit uppassad i skolan, utav kompisarna, tack för de;)
Dom hade skrivit på TV:n " GRATTIS MY MAGNUSSON I 7E! ÖNSKAR ......"- skriver inte namnen
Och en hade skrivit " GRATTIS PÅ 14-ÅRS DAGEN! PUSS OCH KRAM DIN KLASS 7 E"

Ni är ju för gulliga;) hehehe.
Men jag fyller ju inte fören imorgon!:O xD

Just nu i denna stund sitter Emelie och blir rakhårig. Kommer säkert bli jätte fint, men kommer sakna lockarna EMELIE!:D

Vill ni veta en pinsam grej som jag gjorde nu...för en kvart sen?
Jag gick upp till affären, handlade, gick till kassan där syrran Lina satt, och så säger hon:

(Lina): Har du dom där byxorna från gina tricot som går på reklamen nu?
(harembyxorna)
(Jag): Neej.. de har jag inte.
(Lina) : okej dom är inte så snygga, eller hur?
(My): Neej!
Sen kommer jag på att, herregud, tänk om hon hade köpt dom till mig i födelsedags present så jag skulle försöka rädda allt då:
(My): Fast... dom passar på vissa, men jag kan inte ha byxor från ginatricot oftast, så jag vet ju inte, jag är för kort. Hurså?
(Lina): nä jag undrade bara. Du brukar ju köpa allt annat på gina tricot.

Så jag trodde jag skulle få dom nu, och att jag hade lixom gjort Lina ledsen nu, så jag skyndade hem till mamma och frågade. HAHHAAAHA. hur dum ääääääääääär jag?!:D hahahahah

3 kommentarer:

Lotta sa...

Jo, en del av låtarna var bra.....endel var mindre bra.....Men kul att lyssna på, endel hade jag inte hört förut.
Kul att bli firad i skolan:)

TÄNK om VI har köpt såna byxor nu då!!!!!!Ingen som vet ingen som vet.....BARA jag:)

emelies blogg sa...

jag vill nog ha harembyxorna, ser så oootroligt goa ut xD my, läser inte lina din blogg?

kramiz Lina!! sa...

Haha... du är väl för go My!!! Om jag hade köpt de byxorna så ha de det ju bara varit för dig att byta dem... haha. Nä, vi har köpt något helt annat till dig....... :)