måndag 30 mars 2009

Can´t touch thiiiiiiiiiiiiis xD

Världens goaste låt här hörrni, skit gammal, men den e ju bara såååååå goo!
http://www.youtube.com/watch?v=WIHAkqCls4A
MC- hammer " can´t touch this"

Ni känner igen den, de slår jag nästan vad om!:D

En lugn dag idag, idrotten var lite... annorlunda.- skit skoj OFC, vi körde ...
"DUMMMMMMMMMDUMDUMDUUUUUUUUUUUUUUM"
Amrikanskfotboll!:D
Ni kan ju tänka er mig, när jag ska finta bort alla med den konstiga bollen- skrattretande.
Jag fick inte riktigt grepp om bollen, den e ju lite stor.
Och jaa... ni kanske inte vill höra mer? Men jag bad våran idrottslärare att inte ha några stora förväntningar... hoppas han hörde de ;) hahah

imorgon kommer jorden gå under, mamma ska gå på utvecklingsamtal, tänk om de bara kommer klagomål- de skulle inte förvåna mig:
*Tjatar för mycket på syslöjden
* gungar på stolen
* tjatar för mkt, för övrigt. HHAHAAH!


Vi hörs, My

3 kommentarer:

Lena50 sa...

Den låten är bara DU...förstår att du gillar den, det gör jag oxå....en "gladlåt":)
Ja, du det ska bli INTRESANNT att höra vad dom säger om dig :o
din lilla bok(twilight)nörd!!!!!

Lotta sa...

Skitgammal??? Hallå där....den lyssnade jag GRYMT mycket på när jag var i tonåren......så den är INTE skitgammal....bara gammal:)

Kommer nog gå bra imorn.....även om du nu pratar för mycket på slöjden......

emelies blogg sa...

my, här kommer ett tips till dig, ;D sluta tjöta på lektionerna dÅ? xD