onsdag 1 april 2009

lägga ner bloggen...?




hej på er.


Solig dag som fasiken och med andra ord- Underbaaar!:D

Vi ( jag och några kompisar) satt och solade på " klumpen" innan i skolan idag, och jag och madde var ute och fotade - Bilderna kommer upp på fotobloggen nu, men jag kommer nog lägga in ett smakprov här-

Medan jag ändå nämner fotobloggen, jag tänker skriva dagligen där istället för här, jag gillar inte denna bloggen och så tänkte jag satsa lite mer på fotograferigen...
Nu ska jag och Madde ut igen och njuta av solen, och bara ha skojj som tjejer kan ha;)
Ha de gött:D
update: april skämt där över- så klart tänker jag fortsätta med denna bloggen, jag älskar denna!:D Ääääägda:D




2 kommentarer:

Lotta sa...

Måste erkänna att jag gick på den.......dum som jag är:) Och du får inte sluta skriva....du skriver så roligt:)

emelies blogg sa...

JAG GICK PÅ DEN! xD