tisdag 31 mars 2009

Tisdagen är äntligen över

japp, nu är skoltisdagen över,- lycka!!
Vi hade ju slöjd...blähu! Är ju inte mitt bästa ämne, men sen hade vi MT7- och då fick jag redovisa...jag "ääää"-ade ju igen såklart. (förövrigt gick de nog rätt okej, jag hade inte övat såå mycket på sistonde)

Efter de, spanska. Okej som vanligt:)
Och sen, de roligaste- Idrotten:D Vi körde en rolig lek- kommer inte ihåg vad den hette...döpt efter ngn film...- iallafall, de var jätte kul, och jätte jobbigt. Krävde kondition.
Sen de värsta...utvecklingsamtalet... ushushush!
Men de gick bra faktsikt, inget prat om att jag tjööööötar för mkt så...:)bra eller hur?!

Här kommer en bra låt till er:

http://www.youtube.com/watch?v=04IGBCQtbvo
Busted- withtout you

en jätte bra låt tycker jag, men ibörjan är de ngt konstigt läte... ett hjärta.. eller vad är de? Så är de på mobilen med... fattar inte riktigt. Men annars en jätte bra låt.
Skriver mer imorgon troligen:D Kram my

Inga kommentarer: