tisdag 3 februari 2009

uttråkad, trött och kladdakakesugen

Tjaah.
Jag har bakat en kladd kaka som jag ska trycka i mig nu snart, mamma får la hjälpa tillxD
jag har ingenting att göra så jag tänkte att jag gör ett litet test om mig:D



Ditt namn? My Magnusson

Födelseår? nineteenninetenfive:D

Hur Lång är du? 1.57,ca.

Spelar du något instrument? Nej, har spelat trumpet ett år

Dina första tankar när du vaknar? äh, skit samma om jag missar bussen, jag hinner ligga i 5
minuter till.:

DVart befinner du dig just nu? hemma framför datorn:P

Biter du på naglarna? Ja... tyvärr gör jag de, men jag vill inte göra de, vill ha fina låånga naglar.


Har du några husdjur? japp, två katter och en hund.

Är du singel? aao (a)

Vem är snyggast? jaag:D haha nae jag vet inte, Channing tatum maybe

Vem vet mest om dig? mamma, emelie.

Vad vill du ha just nu? en systemkamera, pengar, och en klippning

Ditt mål i livet? vet inte, få ett bra jobb kanske?

Rädd för? mördare ...

McDonalds eller Burgerking? mcdonals, brukar aldrig äta på bugerking

Sjunger du? Jaa, men de e INTE vackert.

Vad har du för skostorlek? 36-37

Vill du gifta dig? kanske

Kommer du överens med dina föräldrar? jaa, oftast.

Din hårfärg? brown... fast, ska nog färga de lite ljusare x)

Skor du hade på dig idag? adidas.

Vad sover du i? mina goa säng som är för skön för en tonåring som ska upp så jäkla tidigt på morgonen.

Kläder du har på dig? underkläder, tröja och pyjamas shorts.

Favoritårstid? Sommar :)

Favoritmat och dryck? vet inte, olika. Fanta, den röda.

Hur svarar du i telefonen hemma? hej, de e My eller hallå.

Hur svarar du i mobilen? hallå

Sov du ensam inatt? jaa.

Vad gjorde du kl 08 imorse? anlände till mogaskolan

Vad var det senaste någon sa till dig? de kommer inte jag ihåg--.-

Druckit idag? oboy, mjölk, vatten

Vad är det för väder hos dig nu? mörker

Godaste glassmaken? finns massor, men jag gillar campingens chokladglass,(kulor)

Drömmer du mardrömmar?inte så ofta, men de har hänt.

Favoritklädsel? beror på, oftast slappar kläder

Favoritgodis? nästan allt utom lakris

Hur många kuddar sover du med? två stora och en liten.

Längtar du mest efter just nu? födelsedag, och sommarlovet.

Vad luktar det nu om du sniffar lite? kladdkaka x)

Saknar du någon just nu? inte ngn faktiskt.

Snus eller cigaretter? både och, haha neej ingenting, ush!

Vill du ha barn? neej

Längtar du till din nästa födelsedag? Jaa:D

Är du blyg? njaa, sådär

Tycker du att du har fin dialekt? vet inte hur jag låter, men jag tror den e rätt okej

Tycker du om fester? jadå:)

Tycker folk du är snygg? ofc:D haha nej jag vet inte. jag är ju snyggast i släkten, haha neej:D

Har du använt någon hårprodukt idag? shampo.

Vad har du för planer till helgen? sova och lite sånt

Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18 typ.

En bra film?mamma mia, step up 2. och några till

Vem får en kram? ehh. de flesta som vill

Vem får en puss? inte många!:P

Sprit, cider, vin eller öl?cider såklart

Hund, råtta eller katt? hund och katt:)

3 kommentarer:

emelies blogg sa...

lakris is da shiiit!

Lotta sa...

Haha, den var rolig att läsa....Och ditt självförtroende är det inget fel på...hehe...

Lena50 sa...

Hehe...jag tycker oxå den var kul att läsa...men Mysan har kul humor....både när det gäller att snacka eller skriva, typ inlägg på bloggen..:)