tisdag 3 februari 2009

trött-.-

hej, är så otroligt trött, jag somnar nästan här vid datorn, ush, sover kanske för lite, men även om jag lägger mig tidigt, så kan jag inte somna fören, tolv- halv ett...
ska kanske ta o vila lite grann nu snart, sova kanske:D
Hur har eran dag varit? Antar att ni har jobbat/varit i skolan?
Vi simmade i skolan idag, roligt faktiskt, men rätt jobbigt.
Jag simmar ju inte mkt, bara på sommren när man är nere o badar, men de e ju inte så jobbigt, för då "badar " man ju mer:D
Så efter ett tag när man simmade, kom mjölksyran upp i benen...dååå e de verkligen jobbigt att simma.
Men efter sport lovet så ska vi ha en "sim period" tror jag. Eller så fattade jag allt fel, menmen.
DÅ, då jäklar, ska jag simma på! UTAN att sätta ner fötterna i marken.
Tror inte jag klarar de men ändå: )
Ha de gött, kanske lägger ut lite bilder p fotobloggen sen:D

Inga kommentarer: